Aktualności

Tekst:

Instytut Spraw Publicznych

Podziel się

Seminarium: Kobiety w telewizyjnej kampanii wyborczej


Instytut Spraw Publicznych ma zaszczyt zaprosić na prezentację wyników badań

 

Kobiety w telewizyjnej kampanii wyborczej
 
24 listopada 2011 r. (czwartek)
w godz. 10.00 – 11.30

 
w siedzibie Instytutu Spraw Publicznych,
ul. Szpitalna 5 lok.22 (V piętro) w Warszawie.

 

Czy kampania telewizyjna reprodukuje stereotypy dotyczące płci?
Czy kobiety były widoczne w spotach telewizyjnych podczas ostatniej kampanii wyborczej?  W jakiej roli były tam przedstawiane?
 
Jakie tematy poruszają w kampanii wyborczej kobiety, a jakie mężczyźni?
 
Jaki obraz kobiety wyłania się z tych spotów?  Czy obraz ten różni się w klipach telewizyjnych poszczególnych partii?

 

Między innymi te pytania zadawał sobie zespół badaczek prowadzący analizy bezpłatnych spotów wyborczych nadawanych w telewizji publicznej. Podczas prezentacji wyników przedstawimy ustalenia, do jakich doszedł zespół badawczy. Prezentacja zostanie opatrzona komentarzem prof. dr hab. Małgorzaty Fuszary (ISNS UW), ekspertki ISP, która kieruje od strony merytorycznej projektem „Kobiety na listach wyborczych.”

 
Po prezentacji odbędzie się otwarta dyskusja na temat wyników badań, na którą serdecznie zapraszamy.
 
Uprzejmie prosimy o potwierdzenie uczestnictwa:malgorzata.druciarek@isp.org.pl lub telefonicznie: (22) 556 42 92.
 
 
 
 
 
 
Zapisz się do newslettera
Newsletter