Instytut Spraw Publicznych poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista/ka ds. Komunikacji
Miejsce pracy: tryb hybrydowy, tj. co najmniej 2 dni w tygodniu w biurze
w Warszawie (w centrum miasta, przy ul. Szpitalnej 5), pozostałe dni zdalnie.
Wymiar pracy: Pełen etat lub mniej (co najmniej 1/2 etatu lub 20 godzin tygodniowo)
Wynagrodzenie: 7500-9500 zł brutto za pełny etat
Podjęcie pracy: 1 czerwca 2023 (do uzgodnienia)
CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim i angielskim wraz z kontaktem do dwóch osób, które mogą udzielić Pani/Panu rekomendacji, proszę przesłać do 15 maja 2023 r. na adres mailowy isp@isp.org.pl
Instytut Spraw Publicznych jest wiodącym polskim think tankiem oraz niezależnym ośrodkiem badań i analiz politycznych, założonym w 1995 roku. Misją Instytutu jest przyczynianie się do świadomej debaty publicznej na temat kluczowych zagadnień polityki polskiej, europejskiej i globalnej. Główne obszary badań obejmują politykę europejską, politykę społeczną, demokrację, rządy prawa, społeczeństwo obywatelskie, równość płci, cyfryzację, migracje i politykę klimatyczną.
Więcej na www.isp.org.pl
GŁÓWNE ZADANIA:
-
Koordynowanie i podtrzymywanie relacji z mediami, zapewnienie obecności w mediach ekspertów i ekspertek ISP oraz wyników badań i analiz Instytutu,
-
Budowanie relacji z dziennikarzami i aktualizacja bazy kontaktów,
-
Zarządzanie obecnością marek w SoMe na platformach m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn,
-
Tworzenie planów komunikacji marki, harmonogramów, planowanie i publikacja treści;
-
Monitorowanie i analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów;
-
Tworzenie relacji, rolek na podstawie surowego materiału;
-
Wyszukiwanie RTM'ów, trendów, popularnych tagów;
-
Tworzenie materiałów komunikacyjnych ( w tym: informacji prasowych, ulotek informacyjnych, fact sheets, materiałów do raportów z działaności ISP),
-
Powadzenia kanałów własnych ISP (newsletter, strona www),
-
Okazjonalnie wsparcie zespołu Programów ISP w organizacji wydarzeń specjalnych (debaty, seminaria, konferencje)
-
Monitorowanie i raportowanie efektów działań komunikacyjnych,
PROFIL:
-
Interesujesz się i dobrze orientujesz w polityce krajowej, europejskiej i międzynarodowej,
-
Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego: w komunikacji, w agencji PR i/lub dziale komunikacji organizacji/firmy lub doświadczenie w pracy dziennikarskiej,
-
Bardzo dobrze posługujesz się narzędziami social media, tj. Facebook Business Manager;
-
Znasz Canva, CapCut;
-
Posiadasz umiejętności analityczne (selekcja grup docelowych, analiza behawioralna);
-
Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz gotowość do kontaktów z dziennikarzami i dziennikarkami
-
Potrafisz profesjonalnie pisać teksty informacyjne skierowane do mediów po polsku i angielsku
-
Jesteś gotowy do poszerzania własnej wiedzy w tematach będących domeną prac badawczych ISP
-
Potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz wysoką kulturę osobistą
Mile widziane:
-
Potrafisz realizować kampanie Google Ads (konto Ad Grants);
-
Raportujesz w oparciu o Looker Studio oraz znasz GA4;
OFERUJEMY:
-
stanowisko Specjalisty/ki ds. Komunikacji,
-
umowę o pracę
-
służbowy laptop
-
udział w ciekawych międzynarodowych projektach
-
pracę w trybie hybrydowym z przewagą dni zdalnych
-
pracę w jednym z wiodących think tanków w Polsce!