Polska edukacja w czasie i po pandemii. Problemy, zaniechania i pytania do władz. Stanowisko organizacji społecznych
Dodał(a):

Instytut Spraw Publicznych

Podziel się

Polska edukacja w czasie i po pandemii. Problemy, zaniechania i pytania do władz. Stanowisko organizacji społecznych


Szanowni Państwo, Posłowie i Posłanki,

jako grupa ekspertów z wiodących organizacji społecznych działających w obszarze edukacji opracowaliśmy stanowisko w sprawie sytuacji wywołanej pandemią COVID-19 w polskiej szkole, jej problemów i zaniechań władz. Naszym celem jest działanie na rzecz przyjaznej uczniom, nauczycielom i rodzicom szkole i dobrej, wysokiej jakości edukacji. 

Stanowisko to omówienie najważniejszych problemów i postawienie kluczowych pytań, jakie wynikają z wyników badań polskiej edukacji, przeprowadzonych już podczas pandemii przez organizacje. Znajdziecie je Państwo w załączeniu.

Sformułowane pytania kierujemy do Ministra Edukacji, Pana Przemysława Czarnka oraz do Posłów i Posłanek. Zachęcamy, by korzystać z opracowanego materiału. Jeżeli są Państwo zainteresowani rozmową z autorami opracowania – pod koniec dokumentu znajdziecie do nich kontakt. 

Z wyrazami szacunku, 

w imieniu autorów i autorek

Aleksandra Czetwertyńska, Fundacja Centrum Cyfrowe
Iga Kazimierczyk, Fundacja Przestrzeń dla Edukacji
Agata Łuczyńska, Fundacja Szkoła z Klasą
Alicja Pacewicz, Fundacja Szkoła z Klasą
Aleksandra Saczuk, Edukacyjna Fundacja im. Romana Czerneckiego
Paulina Sobiesiak-Penszko, Instytut Spraw Publicznych
 

SOS_Edukacja zdalna_problemy i wyzwania

Polecamy

NIEM - Krajowy Mechanizm Ewaluacji Integracji
Monitoring i poprawa integracji beneficjentów ochrony międzynarodowej. forintegration.eu

“Beyond Us and Them”

Seria podkastów o radykalizacji w czasach polaryzacji społecznej
Zapisz się do newslettera
Newsletter