Edukacja cyfrowa w szkołach. Umiejętności, metodyka, postawy nauczycielek i nauczycieli
Dodał(a):

Instytut Spraw Publicznych

Podziel się

Edukacja cyfrowa w szkołach. Umiejętności, metodyka, postawy nauczycielek i nauczycieli


Na jakim jesteśmy etapie transformacji cyfrowej w szkołach? Jaki jest poziom kompetencji cyfrowych nauczycieli i nauczycielek i w jakim stopniu wykorzystują oni technologie informacyjno-komunikacyjne w nauczaniu? Co nauczyciele i nauczycielki sądzą o wykorzystaniu technologii w edukacji? Co ogranicza wykorzystywanie przez nich TIK? 


Po raz pierwszy prezentujemy raport z badań i ewaluacji prowadzonych w ramach projektu Lekcja:Enter od 2019 roku. Zawiera on informacje na temat wiedzy, umiejętności i postaw nauczycieli wobec TIK w edukacji wśród nauczycieli przystępujących do projektu Lekcja:Enter, a więc jeszcze przed rozpoczęciem przez nich szkoleń z edukacji cyfrowej.  Pobierz prezentację

Badania opierają się na odpowiedziach ponad 29 000 nauczycieli i nauczycielek.


 

Edukacja cyfrowa w szkołach_27.10.2021

Polecamy

NIEM - Krajowy Mechanizm Ewaluacji Integracji
Monitoring i poprawa integracji beneficjentów ochrony międzynarodowej. forintegration.eu

“Beyond Us and Them”

Seria podkastów o radykalizacji w czasach polaryzacji społecznej
Zapisz się do newslettera
Newsletter